Ystad salsjöbad

Dagen började med mitt årliga besök på vårdcentralen. Sophia hette min nya läkare, väldigt rar o trevlig.
Alla mina värden var bra:) Skönt!!

När jag var klar där, cyklade jag hem till mamma.
Vi körde och hämtade mormor o Annika för att sen ta oss till Ystad saltsjöbad. Anna skulle oxå vara med, men hela familjen Andersson har drabbats av maginfluensa! :/ Stackars!! Krya på er!!!

När vi kom till spaet så hoppade vi direkt ner i bubbelpoolen, sen bastade vi både i torrbastu och i ångbastu. Vi badade utomhus, jag doppade mig fort som sören ner i 8 gradigt vatten!!! Vi simmade i varmvatten bassängen o vi låg o slappade och bara var... så härligt!!

Sen hade Anna bokat en överraskning till mig o Annika (och sig själv, men det blev bara jag o Annika), när mormor skulle få ansiktsbehandling och mamma skulle få hotstone massage.

Ett eget rum med varmt bubbelbad, jag skulle gissa på att där var 45 grader varmt i vattnet. Bubbel i glaset och chokladpraliner var där med, massa levande ljus o lugn musik:)

När vi gjort oss klara efter spaet så gick vi till resturangen och åt 2 rätters middag!
Skånsk spickeskinka med färsk grön sparris & hasselnötsvinegrette till förrätt och griljerad Svensk kalvrygg med dragonemulsion, tryffelsky & baljväxter.

Så nu är jag redo för sängen:) Kommer sova som en prinsessa i natt ( om nu dom sover bättre )

God natt!!

Puss o kram

























































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0