Rhodos

Jag och min gode vän Hannah har varit en vecka på Rhodos.

Vi hittade en billig resa dit "åk 2 betala för 1", så vi kunde inte låta bli:)
4 stjärnigt för 3000 kr per person.

En härlig vecka med mycket sol och massor av slappande!! Passade oss båda perfekt!
Vi var även en liten sväng i Turkiet och shoppade loss. Det tog 1 timme och 30 minuter dit med båt. Fast det var en mardrömsresa, både dit och hem!! Gungade väldans mycket! Där var många som blev gröna i huvudet.

En dag var vi i Rhodos stad. Härlig dag då med, skönt att åka dit i början av säsongen. Inte så mycket folk där då.



Första kvällen med våra fruktdrinkar, sådär goda var dom.



Hannah var helt inne i sin bok så hon satt kvar till sist av alla:)



Båten som vi åkte med!



Båten som kungen av Jordanien (tror jag det var) åkte med...



Polerad o fin!



Vi hamnade på någon modevisning, tackolov varade den inte så länge:)



Hannah på modevisningen



Vi åt turkisk kebeb, fantastisk god var den!



Såhär såg min mat ut!



Jag hittade en crocs sko!



DJ George spelade musik för oss varje dag/kväll på hotellet:)



Stranden vid vårt hotell! Landet som ni skymtar på andra sidan havet är Turkiet.



Fika i Rhodos stad!



Rhodos stad



Hannah vid borgen.



Hannah provad fisk spa!



Fiskarna verkade gilla hennes fötter:)



Stannade till en extra gång när jag gick förbi denna målning, kan ni se vem hon är likt?



Vår utsikt från balkongen.



Poolen


Ha de bra folk!!
Puss o kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0