Stockholm

I lördags morse kl 06.10 ringde min klocka.
08.05 gick planet från Sturup till Stockholm:)
Jag, Ingela (Jimmys mamma), Josse (Jimmys syster) och Emily (Jimmys syster) åkte dit tillsammans.

Efter att vi chekat in på hotellet o lagt av våra saker, så var det tid för shopping:)
Vi gick längst med Drottninggatan och var på Åhlens.

På kvällen åt vi på Vapino! Jag åt tomat o mozzarella o basilika med olivolja:) Fantastiskt! Hoppade huvudrätten o åt panna cotta till efterrätt.. mammms!!

Sen var vi bara på hotellet o slappade o spelade spel. Jag tänker inte skriva hur resultatet blev i spelen..

På Söndagen så käkade vi en ljuvlig hotellfrukost, alltid lika trevligt med hotellfrukostar.
Efter frukosten så gick vi ut på en liten shoppingtur på gallerian.

Vi begav oss vidare till China teater för att se Dirty dancing musikalen!! FANTASTISK var den! Kände mig som nyförälskad igen när vi gick därifrån. Härligt med kärlek:)


Här kommer lite bilder från helgen!!



Frukost på planet!



Emily



Ingela



Josse



Josse på Drottninggatan



Jag på Drottninggatan



Vakten



Kyrkan som Victoria o Daniel gifte sig i, tyvärr så kom vi precis efter de stängt!



Mysiga små gränder i gamla stan!



Många shoppingsugna!



Den kända smala gatan!



Vårt hotell



Hotellrummet



Vi hade även ett litet fönster intill toaletten, sådär trevligt!



Det regnade i Stockholm, som alltid när jag är där..



Det regnade på Ingela o Emily med!



Musikalen!!


Det var min helg!!

Tack o godnatt!!!

Puss o kram







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0