Weekend i Köpenhamn

Jag och Jimmy övernattade på hotell i Köpenhamn mellan Lördag och Söndag.

Vi shoppade lite först på Fields, sen checkade vi in på hotellet o lämnade av våra inköp.
Sen gick vi in i grannhuset fisketorvet, som oxå är ett shoppingcenter. Där vi handlade lite till:)

Jag fick köpt en lampa, 3 tröjor och ett linne:)

Hotellet som vi övernattade på har Jimmy putsat utsidan på 2 av väggarna, för 6 år sen när hotellet byggdes.
Så därför är det lite extra "kul" att stanna över där.

På kvällen åt vi en 2 rätters middag på hotellet. Sen gick vi på bio, Jimmy ville se en rälig film och jag ville se en kärleks film (ovanligt!). Så vi kompromissade och såg men in black 3, en film som ingen av oss ville se egentligen.
Men alternativet var att ligga på hotellrummet o se någon tråkig fotbollsmatch, och det ville jag inte förstöra kvällen med;)

Filmen var faktiskt helt ok, hade inte så höga förväntningar eftersom jag inte är så förtjust i rympvarelser o overkliga monster eller vad det ska föreställa.

Handling:
De är tillbaka. Lite väl långt tillbaka för planetens säkerhet. Den okonventionelle Agent J förstår att något inte står rätt till när den legendariske Agent K påstås vara död sedan 40 år. Bara Agent J kan hindra den rymdskurk som har siktet inställt på en ung Agent K. Han måste lyckas för att rädda inte bara sin vän och partner, utan hela mänskligheten.





Den varelsen var i och för sig ganska söt!!




Fint!







Glashuset är resturangen på hotellet.



Resturangen



Receptionen

Ha de bra!!
Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0