Renoveringen

I torsdags hade vi haft lägenheten en vecka. Så då passade jag på att fota, så jag kan visa er hur det går för oss.
Nu är det söndag o mycket har hänt sen i torsdags, men det fotar jag på torsdag:)

Håll tillgodo!



Badrummet, väggen intill garderoben är väck. Vi ska göra badrummet lite större.



Andra delen av badrummet.



Från garderoben till badrummet.



Vårt sovrum



"lilla hallen"



Gästtoan...vår fina "toadörr" ligger i vasken:)



biblioteket



Fikarummet som ska bli tv-rum/gästrum



Vardagsrummet



Glasväggen mellan vardagsrummet o köket är borta!



Från köket ut till hallen



"stora" hallen


Då fick ni se lite av det som har en stor del i mitt liv just nu!
Uppdaterar med fler bilder vid senare tillfälle!!


Ha de bra!
Nu ska jag hem till Jimmys föräldrar o käka söndags middag o kolla handboll;)

Puss o kram





Kommentarer
Malin Larsson

oj oj oj, vilket slit! Jag e inte avundsjuk, men sen blir det ju åså som man själv vill när man börjar från noll. Lycka till med allt.

2011-01-23 @ 17:19:42
Johanna

Ja, där är mycket jobb.

Ska bli skönt när allt är klart:)

Tack så mycket!

Kram

2011-01-23 @ 20:56:21
Marie

Så rediga ni e..



Ps: Varför bjöd inte ni hem på söndagsmiddag.. =)

2011-01-24 @ 16:10:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0