Hudläkare nr:8

I fredags var jag o Linda i Helsingborg.
Jag skulle till en hudläkare med mina handeksem.
8:de läkaren gillt. Får hoppas att hennes medicamenter fungerar på mig.
Jag har haft eksem i 7 år nu, så hade varit skönt att bli av med det. Tyvärr så har jag inte väldens bästa jobb när man har det besväret. Jag tvättar mina händer minst 20 ggr om dagen+alla kemikalier, men men:)

Jag skulle vara hos läkaren kl 15. Så vi passade på att shoppa lite innan.
Jag fick köpt lite kläder till mig o björn borg kalsonger till Jimmy.



Vi gick även förbi ett fik med en jättestor semla:)



Linda:)



Jao:)


I dag ska vi på dop!
Ha en bra dag vänner!!
Puss o kram






Kommentarer
Martina

Oj vilken stor fastlagsbulle! Vem är det som ska döpas? Ha en bra dag!

2011-01-16 @ 11:49:00
Karro

Oj vilken bamse. Tack för god mat och trevligt sällskap i lördags. Kul att se bilder på lägenheten. Kram

2011-01-17 @ 14:41:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0