Auktion

I dag har jag varit i lägenheten, fast bara en liten stund.
Åkte med mina föräldrar till Maxi o handlade lite till lägenheten oxå.

Sen ringde jag Martina o frågade om hon ville med en runda på auktion.
Och det ville hon:)

Vi kom när det redan hade börjat så vi hade inte gått runt o kollat på sakerna innan.
Så det blev inga fynd.
Men som man kan fynda!!! En som köpte 2 snygga svarta skinnfotöljer för 200 kr!

Ska nog dit nästa gång o se om jag kan hitta en snygg stol:) Och då har vi kommit till rätta i lägenheten nåtsånär.
Auktionen är 1 gång i månaden.


Karlssons Auktionssal på Kabingatan 2 i Trelleborg

Auktionshallen


Nu ska vi till Emily o Mattias på middag:)

Ha en bra kväll!
Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0