00.37

Hemtelefonen ringde 00.37 i natt. Helt förvirrad var jag, tänkte vart är jag? Vad händer?
Jimmy svarade, och det var till mig...Securitas! Suck! Larmet hade gått på salongen.

Så 00.39 satt jag i bilen och körde i väg, först när jag körde på hedvägen insåg jag att jag hade glömt skrapa rutorna, men det gick ändå:) Tur där inte var några bilar ute.

När jag kom ner till salongen så var allt precis som jag lämnat det i går kväll.
Så det var väl någon spindel eller nåt som gått förbi sensorn.

Hade himla bry att somna om när jag kom hem...sist jag kollade på klockan var den 2 och nånting.
Så jag har lite "grus" i ögonen inu.

Hoppas ni får en bra dag! Foton på lägenheten kommer upp, fast inte i dag....stora förändringar sen förra veckan:)



Puss o kram


Så skönt det ser ut!!



Idag kan man kalla mig "trötter"


Kommentarer
Marie

Usch det har hänt mig med... det är väl äckligt... Jag hade aldrig vågat köra dit själv.. tur man har Christian som "gärna" gör det.. =)

2011-01-28 @ 09:50:12
Johanna

Nä, det är inte kul.

Jag tänkte inte mig för, kunde ju tagit med mig Jimmy:) Tänk om där varit en buse...

2011-01-30 @ 10:06:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0