Alla <3 ans dag!

I går var det alla hjärtans dag.
Jag köpte vaniljhjärtan till mina kunder, som var väldigt uppskattat:)



På kvällen så var jag o Jimmy hemma o kollade på film.

Filmen var inte riktigt som jag tänkt mig, men helt ok ändå. Fast jag slumrade till en gång...så lite lång var den.

 


Poster Lyckan, kärleken och meningen med livet (2010)


Liz är en framgångsrik resereporter i New York och gift med Stephen (Billy Crudup). Både paret och deras vänner verkar ha det mer än bra ställt, men något fattas för Liz. Hon och Stephen har växt ifrån varandra, utan att man direkt förstår varför.

Efter en jobbig skilsmässa och ett impulsivt förhållande med yngre David (James Franco) bestämmer hon sig för att ta tid till sig själv, åka på en resa för att hitta sig själv och lära sig att njuta av livet igen. Det blir totalt ett år i Italien, Indien och Bali.

 

 


Men däremot såg vi en film i torsdags som jag måste säga var himla rolig!!

Så om ni ska se en rolig o bra film, så kan jag varmt rekommendera.

Fast den har fått mycket kritik, vilket jag tycker är synd.

Poster Grown Ups (2010)

 

"Grown Ups" handlar om fem män som var bästa vänner som barn och som nu trettio år senare hyr ett hus tillsammans dit de dessutom tar med fruar, barn, mammor och hundar. De lever helt olika slags liv; Lenny (Adam Sandler) är den stora Hollywoodagenten med snobbig fru och bortskämda barn, Eric (Kevin James) är tjockisen som inte kan hålla tätt och som har en fru som ammar deras 4-åring, Kurt (Chris Rock) är hunsad hemmaman, Marcus (David Spade) är den eviga ungkarlen som raggar på allt han ser och Rob (Rob Schneider) är en veganhippie med förkärlek för äldre kvinnor.

 

 

Hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag!!!

Puss o kram







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0