6 veckor!!

Hej hallå bloggläsare!
I går var jag och fotade lite i lägenheten. 3 rum som är helt klara:) Vårt sovrum, tv-rummet och garderoben!
Badrummet är nästan med klart! Jimmy badade i onsdags:)



Dörren mellan sovrummet o garderoben!



Garderoben



Vårt sovrum med golvlister!



Skjutdörrarna i "lilla" hallen är på plats!



Vårt badrum



Vår fina kran!



En dusch dörr har kommit upp!



En dörr till gästtoan! Nu slipper vi ha ett lakan som dörr:)



Kyl o frys! (skyddsplasten är fortfarande på)



Köket är nästan klart! Spottar ska komma upp bara.



En annan del av köket!



Vardagsrummet!



Hallen med en massa skräp som ska till tippen!



Tv-rummet målat och golvlister!



3:de sovrummet ska bli lite fräschare i helgen!



Ha en bra fredag!!
Puss o kram



Kommentarer
Karro

Fredagarna är min favvodag i veckan för då får jag se era framgångar :) Kram kram

2011-02-25 @ 10:19:06
URL: http://byggarekarro.blogg.se/
Johanna

Så roligt att jag glädjer dig med mina foton!

Förstår om du hoppar upp ur sängen på fredagar;)

Puss

2011-02-25 @ 22:25:49
Alice

Underbar lägenhet!

2011-02-26 @ 09:38:57
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Marie

Riktigt nice... =)

2011-02-26 @ 22:38:26
Johanna

Tack, vad ni är snälla! Är själv himla nöjd:)

2011-02-27 @ 09:54:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0