Mammas födelsedag!

I dag fyller min kära mor år!
Vi har precis kommit hem därifrån.
Det bjöds på smörgåstårta och kladdkaka och prinsesstårta.

Tur där blev smörgåstårta över, så jag fick med en bit hem:) Det blir god lunch i morgon!

Mamma fick en snygg väska av oss. Hon sa för en tid sen att hon hade sett en snygg brun väska på lundbergs.
Jag visste inte mer än så. Där var en massa bruna väskor att välja bland. Jag tog såklart den jag tyckte bäst om.
Och det roliga var att det var just DEN!! Hur kan man ha sånt flyt:)
Vi har bra smak hon o jag!



Världens bästa mamma <3


Kommentarer
Tobbe

Härliga semesterbilder. Längtar tillbaka:-)



Har ni inte kommit igång med GI igen? Smörgåstårta två dagar i rad...hehe...aja baja.



Ha det bra!



kram

2011-04-14 @ 12:07:15
Johanna

Nja..sisådär med GI. Vi åt GI mat idag.

Men det är inte lika hårt som i vintras.

Ha de bra!

Kram

2011-04-14 @ 22:09:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0