Vellinge blomman!

I dag var vi en sväng på vellinge blomman.
Där var halloween utställning. Jag o Agnes o Oskar gav oss in i den mörka spökgången. Tur Agnes höll mig i handen för det var lite läskigt. Massa spindlar o skelett över allt.
Agnes gick alldeles oberörd. Jag skrek till några gånger:)
Egentligen var det jag som skulle gå först, men det fick Agnes göra:) Oskar tyckte nog oxå det var lite läskigt:)


Halloween
Efter vår tur dit så åkte vi in till mimmas cafe i Vellinge. Jag fikade på en räkmacka, mums!! Mycket räkor det blivit denna helgen:) Aldrig fel!





http://www.mimmas.se/sv/index.asp



Hoppas ni haft en härlig söndag med:)

Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0