Om jag vunnit mycket pengar!

Så skulle jag köpt oss ett hus och en snygg bil:)
Min favvo bil är en lotus!



Stilig va?:) Fast jag skulle ju velat ha den i mörkgrön! Men svart går oxå bra:)


Sitter o kollar på "välkommen hem".

Välkommen hem 31/10 kl 19.00 - När idrottsmannen Peter var fyrtio år gammal skulle han ut och motionera som vanligt. Men det ena benet ville inte bära honom och hans liv förändrades för alltid. Han fick diagnosen MS, en sjukdom som gör att musklerna förtvinar. Sex år efter diagnosen behövde han rollator för att ta sig fram och vid 50 år ålder var han helt rullstolsburen. Nu vill hans dotter överraska honom med rehabilitering på Teneriffa och ett nytt specialanpassat hem som väntar när han kommer tillbaka.


Nu börjar "ensam mamma söker":)


De ensamma mammorna som söker kärleken!


puss o kram






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0