New york fruar

Igår var jag hemma hos Martina. Vi var ute o gick en runda i höstrusket.
Nu är det riktigt kallt o ruggigt ute:( Tur jag har Mexico att se framemot:)

Efter vår promenad så blev det några rundor skip-bo, samtidigt som vi hade tvn i gång.

New york fruar visades bland annat.
En mor som har hjärntvättat sin dotter. Den ena frun mer plastikopererad än den andra:)
En av damerna hade örhängen på sig till ett värde av 7,3 miljoner!! Kunde hon inte sålt dom och hjälpt en hel stad med mat och vård i Afrika?!

Aja man är ju själv så dum så man sitter o tittar på det:)



Gunilla med sin dotter, Gunilla gör ALLT för att dottern Erika ska bli känd.


Hennes bästa vän är botox:)


Här är damen med dyra örhängen!




Nu är det tid för jobb!
Ha en bra dag!!
Puss o kram


Kommentarer
Marie

Hon skulle även kunna skänka mig en slant.. =) hade nöjt mig med bara ett av öronhängena..

2010-10-19 @ 13:07:39
Johanna

Ja, det hade inte varit fel! Tycker bara det är hemskt att hon (eller hennes man) har så mycket pengar, medans folk går hungrig.

Hon kunde gjort lite nytta med sina pengar, och ändå ha en hel del kvar.

2010-10-20 @ 10:01:06
Marie

Tycker nästan mer synd om Gunillas dotter än de hungriga folket.. ;) Tänk att ha en sådan mor...

2010-10-20 @ 10:57:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0