Kalas

Idag har vi varit på kalas hos min svärfar.
Vi beställde pizza från den nya pizzerian i stan. Eftersom här redan är typ 50 pizzerior i stan så tror jag inte att det kommer gå så bra för dom.
Pizza i sig är jag inte jätteförtjust i, denna var sådär god. Kommer förmodligen inte äta därifrån igen.
Åke (svärfaren) fick en trimmer av oss. Han blev väldigt glad, eftersom hans nästan är helt sönder.





Det jag tyckte var lite märkligt var att nästan alla pizzor innehöll köttfärs...lite ovanligt.



Mina svärföräldrar, Ingela o Åke!


Nu får jag gå o lägga mig, ska upp o sjunga för Jimmy i morgon bitti halv 5...hans klocka ringer kvar i 5. Suck:)

Så, sov gott!

Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0