Jimmy 28 år!

I dag steg jag upp kvart i 5 och sjöng för Jimmy. Han blev väldigt glad:) Han fick en bok, 2 nintendo wii spel, en tröja och så hade jag förlängt hans halsguldkedja.
I morgon är det kalas för honom. Så i kväll har vi kollat på Beck, levande begravd.  Förberett med ananas pajen tills i morgon, och burit stolar o fixat här hemma.
Jag kollade igenom mina foton, och skamligt nog så hittade jag bara ett foto på mig och Jimmy. Och det är 5 år gammalt. Vi har ju trots allt bara varit tillsammans i snart 8 år:) Och jag har bara ett foto på oss tillsammans...kan ju i och för sig bero på att det oftast är jag bakom kameran:)
Så håll tillgodo:)


Stiligt värre:)

Nu kallar bingen!
Sov gott!
Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0