Helgen

I lördags var vi på middag hos min äldsta syster o hennes familj.
Min andra syster o hennes familj o mormor var oxå med.
De hade smyckat vardagsrummet fint, med halloween grejor:) Vi fick lasagne med blod i (röd karamell färg i ostsåsen) och barnen åt blodspagetti (spagetti kokat i vatten med röd karamellfärg)
Till efterrätt åt vi grön hemgjord glasstårta med daim i:)

Blev även några rundor bowling på wii.

I går (söndag) var jag hos Anna. Vi körde och köpte pumpor, som vi gjorde till fina pumplyktor.
Så nu har jag en fin som står på vår terass:)


Min fina pumpa, den fick lite väl hög panna:)

Puss o kram


Kommentarer
Marie

Haha lite.. =)

2010-10-25 @ 10:41:35
Johanna

Den var väl fin i alla fall:)

2010-10-25 @ 23:11:04
Marie

Mycket.. nog den snyggaste jag sett... =)

2010-10-26 @ 09:33:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0