Emilys födelsedag!

I går fyllde Emily (jimmys syster) 22 år! Och jag fick äran att äta lunch med henne;)
Hon valde Kina resturangen, så det fick det bli. Sisådär gott, nu behöver jag inte äta där på ett tag:)
Emma och Evelina och lilla Ida var oxå med:)

Efter jobb kom mamma med nya gardiner till salongen, så de satte vi upp. Himla fint blev det:)
Sen cyklade jag o mamma hem till mig, käkade pytt i panna som Jimmy lagat.
Efter maten gick vi min "halvtimmes runda".

Klockan 8 var det tid att se Ullared, ett fantastisk program:) Handlar om ingenting, men är ändå roligt!

Nu ska jag gå o föna håret! Sen jobb!

Puss o kram



Söta Emily med sin hund Isa!

madrid-2010-166 En mini bild på fina mamma:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0