Utflykt...

I morse käkade vi frukost tillsammans. Efter frukosten gick Mazdan mot Ystad, med några stopp på vägen.

Först var vi på ting ute & inne, där jag fyndade ett ljusfat o 2 bokstäver (J och S)
Sen stannade vi till på Agdas, där jag inte hittade något som föll mig i smaken (ovanligt).
Vi hoppade även av i Smygehuk, tog några foton i blåsten. Härligt!!

Sen åkte vi vidare till Ystad för en dags shopping. Jag köpte bla snygga svarta skinnhandskar:)
Vi köpte med oss fika från Espresso house och stannade till på vägen hem.




Sofie och jag efter frukosten.



Utanför Agdas!



Hannah och jag i Smygehuk.


Jag o Sofie hoppar...



Hannah och Sofie hoppar:)


Det blåste liiite...



Tre små gummor




Shopping



Posing:)



En färgglad dörr:)




Wallander jobbade




Fikapaus



Finaste!!!



Färgglada Ystadhus



Rysk turist



Snygg hatt:)




Det blåste även i Ystad, men ni fick se mina nya handskar i alla fall:)


Så ja, nu har ni fått se lite delar av min dag:)

Hoppas ni haft en bra lördag!
Nu ska jag nanna!


Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0