Ursäkta min dåliga uppdatering

Men har bara inte haft tid för att sitta o blogga:(
Nu blir det en snabb liten uppdatering.

Jag har jobbat som en slav, det har ju varit höstlov, så ALLA har kommit på att de vill bli fina i håret:)

I går kväll var bästaste Hannah hos mig. Vi käkade mat från sushi stället i stan. Mums var det!!
Satt o snackade oss smartare o kollade lite på idol mellan varven. I vanlig ordning var Olle min favvo:)

I kväll ska vi ha fest! Ska bli skoj!
23 st blir vi! Tackolov är det 6 st som tackat nä, annars hade vi fått låna grannens lägenhet med, vet inte hur vi skulle fått plats annars:)

Ska fota i kväll, så jag lägga upp lite partybilder i morgon!!


Jag på poolparty i karibien förra året! Flätorna jag har i håret gjorde en jamican på mig, och det gjorde jäkligt ont!



Hoppas ni får en trevlig kväll alla!!

Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0