SKOR!!

Jag köpte nya vinterkängor för ungefär 2 månader sen. Och invigde dom i går...men höll på att stå på huvudet typ 10 ggr på väg till bussen. Sulan var helt plan, det tänkte ju inte jag på när jag köpte dom. Ville bara ha varma o goa skor...dumt!!

Så det fick bli en tur ner till stan på lunchen för att köpa ett par nya:)
Först gick jag in på Scorett, hittade ett par för 1500 kr, men där blir jag litta snål...
Så jag gick upp till skoaffären på valen (minns aldrig vad den heter) där var ungefär likadana för 1050 kr men de var lite tunnare...
Gick in på InterSport för att se vad de hade. Som tur var så var där typ likadana fast snyggare OCH mer ludd i:) För 800 kr!!
Så det blev ett himla bra köp:) De är super sköna!!! Plus att de har "bubblig" sula så de är inte hala.
Nästan så jag vill ha på mig dom inomhus med, haha!

Bild 2


Sådär fina, men himla sköna:)

Ha en bra dag!!!
Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0