Party party

Festen igår gick bra. Inga större incidenter hände, tackolov! Alla verkade nöjda och glada. 
Men som vi har städat, städat och städat i dag. Inget man är så direkt sugen på när man bara vill ligga i soffan:)
Vi var även och dansade på nattklubben kräm (jag vet...märkligt namn på en nattklubb)

När jag skulle hämta ut min och Kristians jacka, så fick jag fel jacka till Kristian.
Så jag fick först stå o vänta i ca en halvtimme vid garderoben på nån ny personal, när denne personal kom, så sa hon bara åt mig att ta det med killen som sa åt mig att ta det med henne...suck tänkte jag, och gick därifrån.
Pratade med en vakt, men han sa bara åt mig att prata med de som jag precis pratat med som inte alls var serviceminded.
Sen pratade jag med "ägaren" som nästan skällde ut mig och sa att jag såg väl för f*n vilken kö där var, och att jag fick vänta till alla hade fått sina jackor. Och där stod jag med någon annans jacka och bad honom att ta den i alla fall, för den ville jag inte ha. Men det kunde han inte. Så vi gick...

Som tur var så var där legitimation i jackfickan, och lyckligtvis var det en kille i "jimmys" hockeylag:)
Men Kristian är utan jacka...får väl försöka ordna det på något vis.

Lägger ut några bilder från festen....håll tillgodo!!





En liten del av gänget, vi var ju 23 st...




Söta Filippa!



En skål!




Patrik, Jimmy och Aleks



De håller nog på med något fingertricks..






Stiligt förkläde!




Lite dans:)



Nu är det tid för sängen...är inte van vid att lägga mig 4 på natten*gäsp*
Sov gott!!

Puss o kram


Kommentarer
Marie

Var Martina naken =)??

2010-11-08 @ 09:22:07
Johanna

Haha! Ja, man skulle kunna tro det:) Hon har klänningen som vi "köpte" till henne på sig.

2010-11-08 @ 09:35:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0