Oväder

Jag höll nästan inte på att komma hem i kväll. Som det blåser ute. Jag cykla o cykla o cykla, tog nog dubbelt så lång tid att cykla hem, som det normalt brukar.

Direkt efter jobb gick jag in och tränade på vibe. Har kommit lite ur gängerna nu, har inte tränat där sen förra veckan...inte bra! Brukar ju träna minst 3 ggr i veckan. Men har känt mig lite trött o har inte riktigt tagit mig tid för att träna. Men ska bli bättring på den fronten:)

Nu ska jag se robinson på tv4:)


Paolo Roberto. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Detta är Robinson 2010

Paolo Roberto är programledare för Robinson som spelats in på plats i Filippinerna under 2010.

Upplägget är välkänt och en modern klassiker: ett gäng äventyrssugna svenskar reser till en exotisk plats och utsätts både för psykiska och fysiska påfrestningar.

Den här säsongen tar TV4 med tittarna till Filippinerna, en plats som bjuder både på turkosblått vatten, djupa dalar, laguner, berg och ett rikt djur - och växtliv.

Under nästan två månader har deltagarna kämpat mot hunger, intriger och fysiska utmaningar i hopp om att ta hem den åtråvärda Robinsontrofén. Hårda tävlingar och oväntade förvecklingar är bara några av utmaningarna som kantar vägen till seger. Vilka som får stanna kvar avgörs i ett öråd där deltagarna röstar på den de vill se ska lämna ön.

Nytt för i år är att programledaren Paolo Roberto själv tog på sig uppgiften att drilla 80 av de 9 000 sökande i det sista skeendet av castingen för att minimera risken av avhopp. Det handlade varken om styrka eller ork, utan vem som hade viljan att vinna.

 

 

 

Puss o kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0