IDOL

I går var vi inne på Malmö Arena och såg Idol live.
Jag hade köpt biljetter på läktaren på rad 11. Inte visste jag att det var allra HÖGST upp!! Snacka om ångest! Satt och hyperventilerade i typ 10 minuter och höll stenhårt i Jimmy i 40 minuter med världens handsvett!! FY FÖR!

Men sen var det lugnt! Faktiskt inga problem att gå ner alls. Så lite impad av mig själv är jag:)

Det var riktigt bra ös! Idolerna var duktiga, bäst var Olle. Det kommer vara han och Jay i final.
Sen beror det helt på vilka låtar de ska sjunga. Hade det var som igår så hade Olle vunnit, men hade det var förra veckans låtar så hade Jay vunnit!

Så nästa vecka åker Minnah ut, så ni vet:)




Jay




Idolerna har sjungit "all i need" eller vad den heter:)



Jag och Martina..längst bak:)



Karolina o Martina!

Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0