Idala gård

I kväll ska jag o Jimmy äta på Idala gård.
De serverar italiensk mat, mumma!!


Gården, som har varit i familjens ägo sedan 1635, huserar såväl GårdsHotell och Krog som GårdsButik med genuina italienska hantverk. Här kan du njuta av den rofyllda miljön och rena själen. Här får Du inspiration och lugn, här får du en god kombination av det trevliga skånska gemytet blandat "Med en doft av Italien".

En stund av avkoppling, kanske lite eftertanke med arbetsro mitt i den dagliga stressen.

Njut av vardagen, njut av maten och boendet, njut av kulturella upplevelser, njut av naturen, njut av Söderslätt och Skåne.

Pia o Hans Nyman




hans o pia

 

 

Jag hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag!

Puss o kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0