Fullspäckad Tisdag!

I dag har jag jobbat. Lyckligtvis fick jag ett återbud mitt på dagen, så jag passade på att få lite massage i 2 timmar:) NICE!! Men fy för vad det gör ont i början, ville bara skrika rakt ut!!! Men sen somnade jag (som vanligt)!

Sen efter jobb så tränade jag på Vibe med modern min:)

Nu sitter jag hemma och väntar på att Jimmy ska komma hem. Han är och tränar fotboll!

Tänk att det SNÖAR ute!!! Vintern är här...brrr. Får nog impregnera mina vinterkängor.



SMHI tant svarar på följande frågor:

Hur mycket snö väntas komma ungefär? Jag har sett någonting om 1 dm. Är det ungefär 1 dm eller är det mer?

Theresse Fougman: Det ser ut att det närmaste dygnet kunna bli ca 10 cm, men det ser ut att fortsätta snöa även på torsdag, så innan det är över hinner det förmodligen bli ännu lite mer.


Så då vet ni att ni får ta på er varmare kläder nu!!!

Sov gott!!

Puss o kram


Kommentarer
Marie

Massage i TVÅ timmar... fy fan vad härligt... men somna hur lyckas du med det... ??

2010-11-24 @ 12:12:08
Johanna

Nemas problemas...det blir skönt efter en timme ungefär. Så då brukar jag slumra lite:) Du borde prova någon gång!! SUPER!!!

2010-11-25 @ 09:35:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0