Fredags mys

I fredags var jag o Jimmy på Idala gård.
Vi fick anti pasti till förrätt, sen pizza med mozzarella ost o serrano skinka till huvudrätt.

Vi hade ett rum där över natten.
Så efter maten gick vi mätta o belåtna o kollade på idol på rummet. Jimmy somnade innan kl 22, jag var vaken 2 timmar till ungefär.
Fast som vanligt så sover man bäst i sin egen säng...vaknade flera gånger under natten.

Jag vaknade 10 över 7 av en fasan som vrålade utanför fönstert...och tänkte: "tur man inte bor på landet"
Sen kunde jag icke somna om..så jag väckte Jimmy. Vi såg en film, sen gick vi in i huvudbyggnaden och åt frukost!




Vårt rum



Lite tilltugg:)



Fräsch toalett!


Väldigt fint rum fick vi!



Puss o kram


Kommentarer
Marie

Nice.. mmmm bridgeblandning =) Ps: Fast toa bilden hade varit trevligare med toasitsen nere.. =)

2010-11-22 @ 10:34:27
Johanna

Haha..det tänkte jag inte ens på:) Arbetsskada?:)

2010-11-23 @ 22:08:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0