Smyckes kurs

Fy vad jag har varit dålig på att uppdatera här. Ska försöka bättra mig:) Men datorn har fått en konstig vana att stänga av internetet lite som den känner för... suck!

I går var vi på kalas hos Jimmys farfar, och som vanligt bjöds det på smörgåstårta o hemmagjord tårta. Favorit i repris:)
Efter kalaset körde jag Jimmy till Poggen. Sen kom Emily hem till mig, så satt vi och snackade skit tills jag körde och hämtade Jimmy.

Idag har jag varit på smyckeskurs. Det var väldigt trevligt, vi höll på i 3 timmar. Jag hann göra 5 halsband och 4 armband:)

Nu i kväll har vi grillat. Härligt att denna tiden äntligen har kommit!! Efterlängtade sommar!!!

De som höll i smyckes kursen har även en hemsida: http://www.boutique-parlemo.se/Shop/index.php

Maffigt armband

Vitt wirearmband

Ett fräckt svart hänge

Lite smyckes bilder från deras hemsida. Väldans snygga!

Hoppas ni alla haft en härlig helg!

Puss o kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0