Ny slingad

I dag har min praktikant vara hos oss. Och eftersom jag fick 2 avbokningar idag..och lyckligtvis kunder efter varann. Så passade jag på att få lite slingor i håret:) Väldans snyggt blev det!!

I morgon åker jag till huvudstaden! Ska bli så himla skoj! Jag ska träffa Hannah kl 2 på sturup:) Planet går halv 4.
Har lite resfeber, fast vi inte ska så långt. Tänk om jag glömmer något!! Hoppas inte:) Fast det går ju att köpa i värsta fall:)

Nu ska jag gå o packa:) Tur jag har skrivit packlista!

Ha de fint vänner!!!

Puss o kram



Härliga Stockholm...får väl passa på att hälsa på knugen...hoppas han är hemma:)


Kommentarer
Tobbe

Var du full när du skrev detta? :)

Hoppas det blir skoj i Stockholm.



Hälsningar fran Paris



Kram

2010-05-08 @ 10:19:26
Tobbe

Virus?

2010-05-08 @ 10:20:19
Tobbe

Nog bara som all text blir konstig när jag läser här nere:)

2010-05-08 @ 10:43:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0