Mors dag

I förmiddags så ringde Emily och frågade om jag ville följa med till Vellinge blomman.
Perfekt, för jag behövde nya blommor till altanen:)

Vi kom på att vi ville inom mobilia först innan vellinge blomman, tydligen så ville halva malmö oxå det. För där var miljoner folk...den ena tokigare än den andra efter parkerings plats...vi blev omkörda 2 ggr inne på parkeringen. Av idioter som trängde sig...konstigt att det inte händer fler olyckor än vad det redan gör.

När vi gått en lite sväng där, så körde vi till vellinge blomman.
Där fick jag köpt lite fina blommor.

Sen åkte jag hem till mamma o pappa. Jimmy var där och hjälpte dom med deras köksrenovering.
Och så skulle jag fira mamma på mors dag. Hon fick ett armband, en ljuslykta och en sittdyna (när man sitter på knä o rensar ogräs)

Eftersom de höll på i köket så blev det köbemat från A9:) De brukar inte ha öppet söndagar men i dag när det är mors dag så gjorde de ett undantag.
För min del blev det fläskfile o idahopotatis o svampsås. mumma!!!



Lavendel ska bland annat pryda vår altan.



Fina mamma med en sangria i underbara Madrid!

Puss o kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0