Sushi!

I går kom Hannah till mitt jobb när jag slutat. Sen gick vi o handlade sushi:)
Vi gick hem till mig. Det var härligt väder, så vi bestämde oss för att sitta på altanen. Himla skönt!

Jag fick 2 sommarpresenter av henne. Ett vitt choklad *mums* och en ryggkliare, så hon fick pröva den på mig;) Hon tyckte att jag såg ut som en kyckling på huden, så piggig blev jag! Jag tyckte det var en mycket bra investering av henne:)



Hannah visade mig hur man kunde använda självutlösaren på kameran, visste inte att jag hade sån ens:)



Söta Hannah och new york roll sushi







Hoppas ni alla kommer få en härlig midsommar, det kommer jag alldeles säkert att få:)

Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0