Småland

Midsommar helgen har firats i Småland med min familj. Vi var 13 st, så huset var fullt:)
För en gångs skull så var det strålande sol på midsommarafton:) Och som vanligt så vann vi en massa "fina" saker i lotteriet. Jag vann en ny fluga att fiska med. Men den var sådär bra.
Vi var ute o fiskade i lördags, jag Jimmy och pappa. Jag fick upp en lite abborre;) Och Jimmy 2 gäddor, och pappa en gädda!
När vi skulle köra hem i går så höll både jag och jimmy på att smälta bort i bilen...AC är sönder! Vilken mardröm, en av sommarens varmaste dagar...Hur klarade man sig förr??:)



Vår fina midsommarstång!



Söt midsommartjej!



Vinstbordet



Midsommarafton kväll, från "vårt" uterum.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0