Underbar helg!!

Så skönt det har varit i helgen.
I går, lördag jobbade jag först....sen träning. På kvällen hade jag bjudit hem 4 tjejkompisar. Kan vara rätt skönt i bland att inte ha en massa folk här när man har någon tillställning, fast det oxå har sin tjusning.
En av tjejerna, Emma hade med sin söta dotter Ida. Så med henne var vi 6:)
Vi grillade kycklingfile. Jag hade klyftat bakpotatis och köpt morötter o rödbetor som jag hade i ugnen med olivolja och grovsalt! Mums blev det!
Vi satt på vår altan till 1 ungefär, superhärlig kväll!



Filippa o Jenni på vår altan!



Jenni o lilla Ida o Emma:)



Martina <3



Filippa o Moa:)

Sen i dag har vi varit i Martina o Patriks trädgård hela dagen. Solat o badat!! Vi var där från 12 till 8, så en heldag! Busat och badat med Vincent! Grabbarna lirade lite med fotbollen o sköt även luftgevär! Mellan allt badande:)




Vincent badar:)




Jimmy o Patrik i plurret!


Skönt att det åska o regnade lite i kväll. Känns som det inte är lika kvavt mer ute.

Sov gott!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0