Söndag

I dag var det äntligen dax för diggiloo konserten!
Vi samlades ett glatt gäng vid halv 4 tiden. Sen blev vi uppdelade till olika kiosker på området.
Jag o Sofia hamnade i samma kiosk:) Sen fick vi en liten rundtur.
Vi började med att fylla på kiosken. Och som tur var så var det likadan popcorn maskin som på biografen. Så det klarade jag av galant:) (jobbade på biografen i  12 år)
Helt plötsligt blev vi 6 st i kiosken, så det blev lite trångt. Så jag o Sofia gav oss ut för att sälja program, vilket gick jätte bra:)
Vädert var kanon (nästan lite för varmt). Folk var på bra humör. Såg bara en person svimma...
Efter showen, som varade i nästan 4 timmar (med paus) så gick vi bakom scenen. Tur vi kunde utnyttja våra back stage pass:) Vi fick några autografer i programmet:)

Så nu sitter jag här, med dunkande och trötta fötter...
Får väl hoppa i bingen!
Sov gott!!
Puss o kram

http://www.storforsen-hotell.se/images/photos-events/diggiloo_380pxl.jpg


Kommentarer
Karro

Jag var också där. Söta Tessan hade fixat. Så himla superbra det var ju! Kram

2010-07-05 @ 13:32:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0