Tvätt och resefeber..

Fy vad dåligt jag sovit i natt..massa grejor som snurrar i huvet på mig. "nu får jag inte glömma det", "måste betala räkningar innan vi åker", "får inte glömma att ta med ficklampa", "måste skriva adresslista", " måste hinna tvätta allt som ska med" mm mm...så kunde inte ligga o försöka sova längre.
Så tvättmaskin går på hög varv i källaren o jag tar en "paus" i adressletandet:)

Men tänk så härligt....snart ligger jag o läser en spännande bok o lyssnar på bra musik i 29 graders värme:) Så då är jag mer än gärna lite stressad i huvudet:)

Vi kommer att bo på ett 3-stjärnigt hotell. För min del så spelar det inte så stor roll, bara där är toalett på rummet o pool:) Och en skön säng...men det vet man ju inte förren man kommer dit, och det kan vara en obekväm säng även på ett 5-stjärnigt hotell...

Info från apollo om hotellet:
Härligt hotell bestående av flera byggnader som är beläget i lugna omgivningar, ca 350 m från Candolim. Pool med barnsektion (ca 65 cm djup), solstolar, parasoller och poolhanddukar. Poolbar. Internet. Damfrisör och skräddare. Massage mot avgift. Gym. Vid ankomst/avresa stannar transferbussen ca 350 m från hotellet. Bagaget transporteras inte. Ljud från underhållning kan uppfattas som störande i vissa rum. Lokal trafik.



Hotellet



En bild på poolen...

Ingen som vill följa med? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0