Stockholm here we come!!

Jag o Hannah ska åka till Stockholm och se BIG COMEDY i Maj:)
Nu är allt bokat o klart. Hotell, flyg o biljetter till underhållningen. Kommer garanterat bli en helg jag sent kommer glömma!
Hannah är den roligaste kompisen man kan ha!! Har skrattat så jag nästan kissat på mig flera gånger i hennes sällskap.
Vi ska bo på vanadis hotell på Sveavägen, hoppas att det är ok. Ett budget hotell, men vi ska ändå bara sova där.
Vi ska flyga dit, halva priset jämfört med tåg...synd! Gillar att åka tåg. 2300 kostade det med tåg, 1100 kostade det med flyg tur o retur. Så valet var enkelt!



Några bra stand- uppare! Beställde biljetterna på ticnet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0