Söndag!

Sitter här och funderar på vad jag ska göra idag. Så underbart när det är så, inte ofta det händer. Annars brukar jag alltid ha saker inplanerade. Får vänta på att mannen kommer hem, så ska jag höra vad han vill göra i dag.

Igår hade jag flera alternativ på saker jag kunde göra. Carro hade fest i malmö, så jag var bjuden dit. Emily hade förfest, sen skulle de ut i Trelle, Och Evelina skulle ut så jag var bjuden med till hennes förfest med. Men visste inte vilket jag ville. Så det slutade med att jag stannade hemma o tvätta o kollade på tv:) Haha!! EN LÖRDAG!!!!
Men i bland kan det vara skönt! Nu är jag ju himla nyfiken om jag missade något i går, får ringa töserna sen och bli uppdaterad:)

Nu är det 9 dagar kvar...sen ligger jag på playan:)) Känns helt overkligt kommer nog inte förstå det förrens jag sitter på planet eller nåt:)

Tänkte bjuda på några härliga foton från Thailand...så ni kan drömma er bort lite;)


Jimmy slappar på "vår" balkong...


En molnig dag..bilden är tagen precis nedan för vårt hotell.


Skit äcklig frukt...men fin var den:)


Däremot tyckte jag cocan var MYCKET godare:)


Jimmy snorklar vid Phi Phi islands


Massa turister på Phi Phi..



Vi var där lite drygt 1 år efter tsunamin så...så här kunde det se ut på vissa ställen.


Staty: Till minne av de som omkom i Tsunamin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0