Söndag en onsdag:)

Ledig idag igen:) Hunnit med en massa "hemma frus jobb", skönt!
Om 20 dagar är jag i Indien, ska vara där i 2 veckor:) Första veckan tänkte vi inte göra allt för mycket, mest bara ligga på playan o sola o dricka goda drinkar!! Vad sägs om det?! Ingen som är lite avis?? Jag hade varit:)
Jag har aldrig varit i Indien tidigare...är det någon som varit där? Har du några bra tips? Vi ska till goa, norra.

Lägger in en bild som jag drömmer mig bort till...En av Goas stränder.





Kommentarer
Tobbe

Jag tänkte faktiskt unna mig en riktigt fjollig paraplydrink, lite massage och allmän uppassning. Eller det räknas inte som att göra något? ;-)

2010-01-06 @ 23:04:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0