Måndag!!

Fy vad helgen gått fort, men det gör inget...för då går tiden fort, och då sitter jag snart på flygplanet på väg till varmare breddgrader;)
I går skulle jag o Martina gå o se Göta kanal 3, men det blev nitlott i går igen, så det verkar som jag INTE ska se den. Haha! Så vi hade myskväll hemma hos Martina med lille Vincent, han är så fin!

I dag ska jag till TANDLÄKAREN, äntligen ska jag få ett helt leende igen:)
I kväll ska jag o Martina träna boxning, fy... vet nog inte riktigt vad jag gett mig in på. Men måste ta tag i träningen igen...nu har jag varit helt för lat jul o nyår.




Fina Vincent!!


Kommentarer
Karro

Blir det någon oasenträning för dig? Häng med häng med häng med.

Har du packat än? :) Kram

2010-01-11 @ 10:20:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0