Harligt i Goa!!

Vi har det underbart. Solar o badar varje dag, ca 30 grader i luften o 25 i vattnet:)
Har ar kossor lite varstans, i affarer, pa resturanger och pa stranden, men de verkar inte bry sig om oss (tackolov) :)
Allt ar superbilligt har...40 kr for massage, k;pte en fin vaska till mig for ungefar 25 kr:)
I morgon aker vi till kvallsmarknaden sa da ska det shoppas annu mer, far se hur lite pengar jag lyckas gora av med:) Kul att pruta:)
Vi har gatt o lagt oss ungefar 3, 4 pa natten varje dag...lite fel med tiden inu. 4,5 timmes skillnad. Sa ar supertrott nar klockan ringer pa morgonen.
Alla har ar jattesnalla och vi har fatt nagra nya vanner.
Nu ska vi kaka. De andra sitter redan pa resturangen. Tur att den ligger precis over gatan.
Laste att det ar sno hemma...sa skont att slippa det:)
Skriv garna en kommentar i min gastbok...sa jag far lite uppdatering fran hemtrakterna.
Ha det sa bra o ge varann en kram fran mig:)


Kommentarer
Dad

Vet inte hur detta fungerar men om du läser det så snöar det på tvären och vindstyrka på 10-15 m/s. Skall bege mig hem nu och alla hälsar. Vi kollar ert i helgen. allt är lungt här hemma.



Dad

2010-01-29 @ 17:33:33
Martina

Hej tant Johanna, ni ska vara riktigt glade för sol och värme. I onsdags snöade massor och idag har det snöat sen kl. 15. Så det har kommit massor av snö, suck är så trött på det nu. Njuter du för mig också? Och dricker en god drink eller två. Vi saknar dig här hemma. Ha det super & NJUT, hälsa de andra! Många kramar Martina

2010-01-29 @ 22:29:39
URL: http://absolutlylovely.blogg.se/
Martin

Hej!!!!

Låter som ni har det gott. Själv är jag i Brisbane, nästan för varmt ;-)

Ha det bra, vi hörs.

2010-01-30 @ 09:34:23
Anonym

Hej!!

Hemma på Granevägen är allt bara fint... Lördagstidningen snöade dock bort, då vi fått ca 50 cm snö de senaste dagarna.... Er bil är tämligen insnöad så Jimmy får nog ägna ett tag att få ut den om det inte smält bort innan ni kommer hem ;)

Vi har massor av snö och igår var det full snöstorm med massa trafikproblem.. Mer är att vänta i veckan, så ni skall vara glada att ni inte är hemma... Sola och bada för oss också... ;) Micke hälsar.. Kram Christina

2010-01-30 @ 19:00:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0