Fredags myyys!

Lunchade med Martina, Vincent och Emily igår, vi käkade på Istanbul. De hade 40 % rabatt....verkar gå dåligt för dom, eftersom de får sätta ner prserna på maten.
Sen i går kväll var vi bjudna hem till min största stora syster Annika och hennes familj. Vi åt en smarrig lasagne!
Till efterrätt åt vi Daimtårta, men jag var proppmätt, så tog bara en pyttebit.
Vi hade Let's dance på tv4 igång. Såna klänningar de hade...halle da'!! Men det är väl för halva grejen är show...Ni får gå in på tv4 hemsida så förstår ni vad jag menar:)

Fick reda på en rolig händelse till nästa år...men det får jag skriva mer om i ett senare inlägg;)

Marcus Birro Foto: Henrik Graan/TV4

Rabih Jaber Foto: Henrik Graan/TV4

Victoria Svensson Foto: Henrik Graan/TV4

3 av outfitsen från igår:) Stiliga va? hihi!!!
Ha en bra lördag vänner!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0