Första början av 2010

Nyår var väldigt lyckat.
Folket kom vid 7, vi käkade gott och sjöng snapsvisor o drack gott.
Sen sprang tiden i väg, och det var tid att gå ut på altanen o kolla in fyrverkerierna. Helt perfekt väder för nyår, kallt o helt vindstilla o fullmåne.
De sista gästerna gick hem lite efter 4....så var lite seg dagen efter.

Tobbe o Karro o Dennis kom med frukost till oss, sen stack de o hyrde 3 filmer, så hade vi filmmaraton:) Låg i soffan hela dagen i mysis kläder, nice!! Så gick vi o la oss vid halv 1.

Sen i går (lördag) så var vi ett gäng på 7 st som skulle käka på A9 o sen vidare till lyktan. Men där var stängt...så det fick bli mat på lyktan oxå, men det var inte alls dumt!! Käkade fläskfile oscar, väldans gott!
Sen satt vi där o drack en massa goda drinkar, min favorit drink för kvällen var banana skids. Chokladsås, bananlikör, dooleys o mjölk. TESTA, säkert lätt att mixa ihop själv hemma.
Så skulle Lina o Pekka sova här, så vi 4 satt o snackade en massa världsproblem (haha). Så klockan hann rusa till ungefär halv 4.

Idag var jag hos min barnsdomsvän Emma o hälsa på, hon har fått en liten Ida, verkligen en av de sötaste bebisar jag sett, blåa fina ögon o långa ögonfransar, supersöt!!
Sen var de middag o diabildsvisning hos mamma o pappa:) Säkert minst 10 år sen jag såg på diabilder, himla kul o se:)
Nu ska jag o Jimmy gå o lägga oss efter 4 intensiva lediga händelserika rolig dagar:)

Men först tänkte jag lägga upp lite bilder från nyårs firandet o om där blev några bra från i går från lyktan, tyvärr glömde jag bort min kämera där ett tag...

Ha de bra gott folk!! Sov gott, för det kommer garanterat jag att göra:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0