Ett nytt försök!

Trodde att jag hade lagt upp bilder igår, men det verkade inte fungera.
Så jag försöker igen ( är ju nubörjare på det här:) )
I dag börjar jag jobba efter 4 dagars ledigt, har fullt hela dagen..så det blir ingen mjukstart.
Hur har ert nyår varit?
Nä, om man skulle gå o få i sig lite frukost.
Vi höres!!
Puss o kram

Emily, Evelina o jag

Emily, Evelina o jag
Emily, Evelina och jag 2010

Skumpa o cigarr på nyår!

Nyårsafton vid 12- slaget, skumpa o cigarr.

Soffhäng:)

Dagen efter, film maraton:) Slitna var vi allihopa.

En bild från i går, vid 21-tiden, så då var där inte så mycket folk men sen vid 1 tiden var där smockat.

En av de bästa bilderna från lyktan, så det säger väl det mesta om att jag inte fick så bra bilder:)
Skulle ju fotat den goda drinken med:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0