....

Har varit lite dålig med att uppdatera känner jag...inte bra!!:)
I går var jag o Evelina i storstan Malmö, kollade i lite affärer o var och shoppade lite hårprodukter.

På kvällen så tränade jag yoga för första gången på några veckor, vi har haft juluppehåll. Alltid skoj att träna yoga, men svårt. Sen var jag en kort sväng o snackade skit med Martina.

Idag har jag gjort vid Carro, min kompis från frisörskolan.
Nu i kväll har Hannah varit här, vi har käkat sushi o haft myskväll:) Och skrattat massor:) Som vanligt! Vi är experter på att missförstå varann. Haha!



Evelina på hansagallerian



Carro utanför salongen nystylad:) (hon har lovat att hon ska sluta röka:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0