Brandlarm!

I dag har varit en lyx dag. Började dagen med lite pappers arbete här hemma. Sen hade jag bokat in en kund kl 11, och slutade vid halv 2.
När jag gick ut o skulle låsa dörren så var det ett väldigt oväsen från biografen som ligger brevid... Eftersom jag jobbar där då o då så gick jag dit för o se så de levde därinne:)
Det var teater folket som var där och övade, så har de en rökmaskin som hade utlöst larmet...2 minuter senare så kommer brandbilen o 4 brandmän (olala) kommer in, den ena var nog rökdykare eller nåt, för man såg bara hans ögon. Haha!!
Sen hämtade jag upp Lina på toppengallerian i Höllviken o vi körde till malmö. Vår tvungen till att köpa lite försäljningsprodukter och hårfärg till salongen...det ekade på vissa hyllor:)
Sen var vi och käkade sallad på salads and smoothies, super gott!!! Relativt nyöppnad vid hansa kompaniet, kan varmt rekomenderas!
Just nu sitter jag o väntar på att Martina ska ringa så ska vi ha myskväll hemma hos henne. Jimmy har 2 kompisar här o kollar på "killfilmer" pang pang o blod...usch:)
I morgon är det röd dag (igen!) börjar bli bortskämd med det här!!
Hoppas att ni får en mysig kväll vänner!!
Puss o kram



Lina och jag för 2 år sen. Vi har varit vänner sen frisörskolan så vi har känt varann i 9 år:)



Martina o jag på vårt hotell rum i Polen för 2 år sen, var där på spaweekend. Vi har känt varann i 20 år!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0