Ansiktsbehandling

Relax ansiktsbehandling har jag varit och fått i dag. Jag går till Demi. Min hudterapeut är gravid, så det var sista gången jag gick till henne på ett tag:(
Visserligen går jag inte så ofta på det, kanske 4 ggr om året. Men nu får jag vänta ett halvår till nästa gång ungefär.

I morgon ska jag o Evelina in en sväng till malmö. Kolla i lite affärer och så ska jag växla pengar till vår resa:)

Tänk...inte långt kvar till jag slipper detta trista väder...väldens lyckligaste känner jag mig som när jag tänker på det!!!!



Snart ligger jag här och har det varmt och gott!!!



Marknad ska vi med gå på...pruta en massa:)



Fantastiskt gott!!!



Korna är heliga i Indien...så..."se men inte röra"




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0