Sjukhuset

Idag har vi varit med Jimmy pa sjukhuset i Panjim. Han har blivit matforgiftad...sa han har en massa medicamenter nu. Han kanner sig redan battre. Sa han ska med oss ut o ata i kvall. Vi far se hur det gar om han far behalla maten. Han har haft 2 somnlosa natter, feberfrossa. Jag har pluggat in oronproppar, sa jag har sovit som en stock.
Sa forhoppningsvis ska jag o Karro in till storstan i morgon och shoppa, har ju blivit en del andringar i vara planer.
Men det ar sant som hander.

I dag har jag aven hunnit med att handla lite fina saker pa stranden, 2 sjalar, nagra smycken och fatt helkroppsmassage:)

Nu ska vi ga o traffa killarna pa resturangen och INTE ata biff...blir kyckling:)

Hoppas det ar bra hemma...har faktiskt lite hemlangtan fast jag skulle garna vilja vara kvar har ett tag till.
Sa hade ni varit har oxa sa hade jag inte langtat hem:)
Langtar inte till det kalla vadert...tur vi ska resa snart igen:)

Puss o kram


Kommentarer
Annika

Hej på dig kära syster!

Stackars Jimmy :( hälsa o krya på honom! Ska bli skönt att ni snart kommer hem:)

Ta gärna med lite sol o värme, här är det grått o kallt! Njut nu av era sista dagar i värmen o hoppas ingen mer sjuka drabbar någon av er.

Kramisar Annika

2010-02-07 @ 17:34:47
Dad

ed ente kylling po restarang. harr é de bara bra o bode IFK o Stavsten vann igår. Er bil é framskottad o ja har skickat. Väntar till po onsda så vi ved hur ni mår.



Ha det

Dad

2010-02-07 @ 20:54:13
Anonym

ed ente kylling po restarang. harr é de bara bra o bode IFK o Stavsten vann igår. Er bil é framskottad o ja har skickat. Väntar till po onsda så vi ved hur ni mår.Skickar en krya på dig hälsning till Jimmy.Vi saknar er också. Ha det nu så skönt dom sista dagarna.Kram o puss i örat från Mamma.



Ha det

Dad

2010-02-07 @ 23:19:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0