Shopping

Idag har jag o karro varit inne i huvudstaden och shoppat lite. Vi hade bokat med en taxichaffis halva dagen for 60 kr. Men han dok aldrig upp, sa nar vi vantat en kvart sa tog vi en annan for samma pris.
Sen har vi bara legat vid poolen o tagit det lugnt. Jimmy var oxa med, men han ar inte riktigt bra inu. Har fortfarande feber frossa mellan varven o magont. Forhoppningsvis slapper det snart.

Vi har precis varit o atit pa little itali:) En valdigt fin resturang med bara vegitarisk mat. Det ar ungefar nastan 3 ganger sa dyrt som pa en annan resturang har. Men fortfarande billigt for oss. I dag blev det ungefar 100 kr var for forratt o huvudratt o dricka till.

Tank att vi redan varit har i 2 veckor, det har gatt fort. Men det gor det nar man har kul:)
Bara trakigt att Jimmy "missat" 4 dagar har...

Ses snart!!!
Puss o kram


Kommentarer
Sandra

Hej!!



Var tvungen att titta in och se om du skrivet något om Indien! Låter inte alls dumt, förutom Jimmy då, ska passa mig för hamburgare ;)

Längtar som tusan 21 dagar kvar innan vi åker!!! Låter som det var en bra idé att boka in tre veckor :) Hoppas resan hem gick bra, mest flygturen jag inte ser fram emot :P Tittar in om salongen för lite resetips.... Kram Sandra

2010-02-09 @ 09:57:30
Anonym

Hej!!



Var tvungen att titta in och se om du skrivet något om Indien! Låter inte alls dumt, förutom Jimmy då, ska passa mig för hamburgare ;)

Längtar som tusan 21 dagar kvar innan vi åker!!! Låter som det var en bra idé att boka in tre veckor :) Hoppas resan hem gick bra, mest flygturen jag inte ser fram emot :P Tittar in om salongen för lite resetips.... Kram Sandra

2010-02-09 @ 09:58:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0