Melodi festivalen

Nu sitter jag hemma hos Martina. Vi har precis sett klart melodi festivalen. Sådär bra var det. Lättsam underhållning. Hemskt synd att det är så många deltävlingar... kommer ihåg när jag var ung och vi bunkra upp med en massa gotter och ALLA satt o tittade på tävlingen, men då var det ju bara EN tävling, och mycket mer spännande. Nu hinner man ju tröttna. Och oftast så är man ju inte hemma 6 lördagar i streck, så man har möjlighet att se alla tävlingarna.
Hursomhelst, det var nog "rätt" bidrag som gick vidare tycker jag, ingen som var sådär superdålig o ingen som var sådär superbra i heller.
Innan tävling så åt vi tacos, väldans gott och längesen jag åt det. Men varför äter man alltid för mycket när det är tacos?! Det är konstigt det..
I morgon ska jag o Martina gå och se Farsan, en svensk komedi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0