Jimmy sjuker...

Vi var o at pa jambalaya i forrigar, och jimmy at hamburgare (biff) for forsta gangen. Vi har bara atit kyckling o vegitariskt och fisk innan.  Sen pa natten till i gar vaknade han o var uppe pa toa flera ganger o hade feber frossa.
Idag 2 dagar senare ar han fortfarande inte bra, varit pa hotellrummet i 2 dagar nu. Har hog feber o har bade krak o "det andra".
Sa om han inte ar battre till i morgon sa aker vi in till sjukhuset i huvudstaden. Sa da passar jag o Karolina pa att shoppa (det skulle vi egentligen idag) Nytta med noje:)

I forrigar nar vi var pa stranden sa sag vi ett strim med delfiner:) Den ena showade for oss och gjorde flera voltar (lyckades fanga det pa film:)
Den dagen var vi aven i vag med var taxigubbe uppe pa en klippa o kollade in ett 400 ar gammalt fort.

I gar var det bara en lugn dag pa stranden eftersom jimmy lag pa hotellrummet sa ville vi inte aka nagonstans.
Och samma idag, fast jag har fatt helkroppsmassage idag for 90 kr:) Fantastiskt!!!
Nu ska jag tobbe o karro ga o satta oss pa vart stammisstalle (vi har varit dar varje kvall, de brukar ha live band och sen ar det nara hotellet om jag o karro behover ga pa toa, toan dar ar valdigt acklig skulle besoka den en gang men vande i dorren...) Vi sitter dar o spelar kort. Fast i dag ska vi kaka dar med. Tobbe ska passa pa att se fotboll pa tvn dar med. Sa jag ska spoa Karro pa skit gubbe tankte jag:)

Vadert ar det samma har, superbra hela tiden, 30 grader i luften o 25 i vattnet. Fast jag tyckte det kandes varmare i dag i vattnet.

Saknar er alla dar hemma men snart ses vi!!
Puss o kram


Kommentarer
Anna

Stackars Jimmy, hälsa honom att krya på sig...

Låter som ni andra har det super iallfall!

Vi saknar dig med...Men ses snart!

Puss & Kram Sis

2010-02-06 @ 15:51:41
Martina

Hej hej, låtar som en härlig semester med mycket avslappning :) Du får hälsa Jimmy så gott, hoppas han mår bättre snart, så han får njuta de sista dagarna. Är dina händer bättre nu?

Jag & Vincent saknar dig med.

Kramar

2010-02-07 @ 14:52:43
URL: http://absolutlylovely.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0